Wencon Custom Made Repair Kits Nederlandse Rederij
RMN kan speciale Wencon Repair Kits leveren die op klant specificatie zijn gevuld. De box is dan gevuld volgens de vereisten van de klant.
Deze specifieke rederij is reeds een vaste Wencon klant. We hebben de bemanning en superintendent op afstand begeleid met een reparatie aan boord gedurende de huidige COVID-19 situatie. Dit maakte het mogelijk om een reparatie uit te voeren zonder externe service engineers van de wal aan boord te krijgen. Het Wencon systeem is met de duidelijke manual die in iedere Wencon Repair Kit aanwezig is een tool waarmee de bemanning zeer veel reparaties zelf uit kan voeren. Na deze succesvolle reparatie kwam het verzoek van de rederij om 4 zusterschepen van een nieuwe custom made Wencon Repair Kit te voorzien. Samen met de superintendent hebben we deze speciale kits samengesteld. Eén van de Repair Kits is direct aan boord in de haven van Rotterdam geleverd en de overige 3 zijn naar het magazijn van de rederij verstuurd. RMN heeft de Repair Kits binnen 24 uur geleverd.
Dit is een goed voorbeeld hoe een Wencon Repair Kit ineens van grote waarde aan boord is. Het schip heeft geen vertraging opgelopen en de bemanning en rederij was zeer blij met de hulp op afstand van RMN.