RMN ontvangt een Wencon Vlootorder
RMN heeft een order mogen ontvangen voor 21 Wencon Repair Kits. De order was geplaatst voor levering voor de complete vloot van deze specifieke rederij.
Het laat opnieuw zien dat het aan boord hebben van een Wencon Repair Kit, speciaal gedurende situaties waarbij de bemanning zelf reparaties uit moet kunnen voeren van groot belang is. Deze situaties zijn veelzijdig en niet alleen COVID-19 gerelateerd, wanneer scheepseigenaren liever geen service monteurs van de wal aan boord hebben, maar zeker ook wanneer het schip zich op zee bevindt en er geen mogelijkheid is om een service monteur van de wal aan boord te krijgen. Wencon heeft al vele jaren bewezen dat haar systeem extreem goed uitgebalanceerd is voor deze situaties.
Deze opdracht was voor speciale Custom Made Wencon Repair Kits.
Het laat hiermee zien dat het niet uitmaakt of er gekozen wordt voor een standaard Wencon Repair Kit of een Custom Made Wencon Repair Kit, er zijn altijd de juiste producten aan boord wanneer deze nodig zijn. Wencon heeft Class Approval Certificaten op AL HAAR PRODUCTEN van DNV-GL, ABS, BV en RINA.